Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 12:58 - Мъжки свят
Автор: pumona Категория: Изкуство   
Прочетен: 2666 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 01.02.2010 10:48


      Мъже, не четете с мисълта, че тук някой ви занимава напълно по феминистки.
      Жени, не се изпълвайте с омраза към мъжете - погледнете, огледайте се.
      Аз, като жена ще разкажа за себе си.
    Днес, не е ден за точно такива писания (24 декември), но пък днес макар празничните меденки да са във фурната и тестото ми за соленки да отлежава в хладилника, имам възможност да напиша това, което мисля от много време, а преди 2 дни точно когато падна големия сняг, се подсетих отново за тези мои наблюдения.
     И така...
    Мъжки ли е света?! М?! Можете ли да кажете?! Как ви звучи?! Като че ли е прекалено общ въпроса, но надявам се да направите своите констатации...
     Аз макар и да наближавам първата половина на първия си век ще кажа - не зная?!
     И така какви наблюдения имам от преди 20 години до днес.
Точно преди 2 дни, падна големия сняг. Радвах му се по детски и чисто, даже стихотворение написах за снежния човек. Но сутринта, когато трябваше да отида на работа, пътищата бяха затрупани със сняг, и както винаги тролеите и автобусите се носеха едва, едва. Чаках на спирката почти половин час и докато се оглеждах, тропайки си мислех - ей, толкова години се каня да изкарам шофьорски курс и все не го правя.  Огледах се на спирката имаше само жени, млади, възрастни и... нито един мъж. Казах си - както винаги, пък и ако има то сигурно ще е някой възрастен пенсионер. Продължих да си противореча - "Ще изкарам курс! Няма да изкарам! Ще изкарам, ама защо да го карам - непрекъснато има задръствания, ще закъснявам заради тях, пък и аз ще съм още един от замърсяващите околната среда!" Ей, такива едни ми се въртяха в главата.
     Още когато бях на 22 и работех на смени, сутрин около 4 часа, когато една част от съжителите ми отиваха на работа, по спирките имаше само жени. Мъжете са в колите си. Вечер, когато се прибирам от работа по спирките пак има само жени. Мъжете се прибират с автомобилите си. Но защо е така ?! Наивно питам хаха
     През деня, за дневна работна смяна, по спирките единствено се срещат жени - млади, възрастни и деца. От 100% пътници, 80% са жени, 20 процента са мъже. Но, забележете от тези мъже, колко от тях са мъже правоспособни да шофират. Ами единствените мъже, които пътуват са предимно момчета преди 16 и възрастни мъже, пенсионери.
      Еми така де?!

     Лелее, меденките ми!


Тагове:   мъжки,   околна среда,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gkowachew - Радвам се да се запознаем!
28.12.2009 13:14
На добър час!
цитирай
2. pumona - Усмивки от мен!
28.12.2009 14:37
За мен също е удоволствие!
цитирай
3. yakollakani - Много интересни наблюдения,
30.12.2009 19:00
за спирките говоря. Не помня от кога не съм ползвал градски транспорт. Или съм пеша, или с колело.

Поздрави!
цитирай
4. pumona - Весело!
30.12.2009 19:57
Лятно време с колело! Зимно?!
Предновогодишен поздрав yakollakani!
Усмивки за теб!
цитирай
5. strianakiev - Вечния безсмислен спор...който отдавна е решен..
19.01.2010 15:35
Духовният свят е света на мъжете...а нашия свят (реалния свят е притежание на жените)....и за това ако ви прави впечатление жените се стремят към духовния свят....а мъжете към материалния...диалектика...всеки смята, че там където той отсъства е по добре....
цитирай
6. pumona - Благодаря ти!
19.01.2010 16:18
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pumona
Категория: Забавление
Прочетен: 302415
Постинги: 89
Коментари: 340
Гласове: 3494
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол