Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 16:00 - Наслади се на преживяното!
Автор: pumona Категория: Изкуство   
Прочетен: 2055 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 04.06.2010 16:09


Любимата ми песен на Морчииба!

http://vbox7.com/play:2403f197

Morcheeba - Enjoy The Ride

Shut the gates and sunset
After that you can"t get out
You can see the bigger picture
Find out what it"s all about
You"re open to the skyline
You won"t want to go back home
In a garden full of angels
You will never be alone

But oh the road is long
The stones that you are walking on
Have gone

With the moonlight to guide you
Feel the joy of being alive
The day that you stop running
Is the day that you arrive

And the night that you got locked in
Was the time to decide
Stop chasing shadows
Just enjoy the ride

If you close the door to your house
Don"t let anybody in
It"s a room that"s full of nothing
All that underneath your skin
Face against the window
You can"t watch it fade to grey
And you"ll never catch the fickle wind
If you choose to stay

But oh the road is long
The stones that you are walking on
Have gone

With the moonlight to guide you
Feel the joy of being alive
The day that you stop running
Is the day that you arrive

And the night that you got locked in
Was the time to decide
Stop chasing shadows
Just enjoy the ride

Stop chasing shadows
Just enjoy the ride





Тагове:   наслади,


Гласувай:
8



1. kaprizna - pumona,
04.06.2010 18:18
Откъде я намери тази Морчииба?
Има специфичен глас,който много ми допада...
...и песента ми хареса!
Браво на теб!
цитирай
2. georgibogdanow - Признавам си, че не бях слушал тази ...
04.06.2010 20:53
Признавам си, че не бях слушал тази група. Трудно е да опиша колко много обичам музика и е страхотно да ми предложат хубава песен, която не ми е позната. Клипът не ме кефи обаче :). Не казвам, че е лош. Просто клиповете рядко ме "хващат". Може би това ми е остатък от времето, когато като ученик слушах музика денонощно на касетофона си... Музиката предполага много асоциации и човек може да си визуализира картини и образи по свой вкус според собственото си въображение. Това май ми остана и до днес - предпочитам да слушам музика, отколкото да гледам клипове. В клиповете примерно често има "пясъчни кули", но е по-вълнуващо да оставя на въображението си да ги вае само, отколкото просто да ги съзерцавам :). Благодаря ти, pumona, много настроение ми създаде с тази песен, много ми хареса!
цитирай
3. pumona - Солистката с шоколадова кожа, какаов глас и жожоба, наречена Скай!
05.06.2010 23:32
Песните й се настаняват удобно в мен! Стават част от мен и аз частица в тях.
Радвам се, че и на вас - Капризна и ГеоргиБогданов ви допадат!
Ихуу, не съм сама.
Но... и другите и песни са прекрасни, за по-бавен забавен душевен ритъм.
цитирай
4. georgibogdanow - Много ми харесват песните, които ...
06.06.2010 00:06
Много ми харесват песните, които подбираш да споделяш с другите... разходих се из блога ти в търсене на други твои музикални предложения, струваше си отделеното време, голям кеф, някои не бях ги чувал. По тоя повод, ще си позволя да те цитирам с твоето: "Ихуу" :)

цитирай
5. pumona - :)
06.06.2010 00:41
Наслади се на преживяното!
цитирай
6. zebb - Радвам се, че я активира! Слушах я ...
18.07.2011 21:22
Радвам се, че я активира! Слушах я отново с удоволствие! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pumona
Категория: Забавление
Прочетен: 302923
Постинги: 89
Коментари: 340
Гласове: 3494
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол